Geçmiş olsun. Mikrodalga fırın oldukça tehlikeli. Ben hiçbir zaman başından ayrılmıyorum. Zaten çoğu zaman 3-5 dakikalık bir kullanım yeterli oluyor. Bu yüzden başında telefon vs. vakit geçiriyorum.