• 27-07-2021, 23:03:18
    #19
    güzel bilgiler teşekkürler hocam
  • 27-07-2021, 23:16:48
    #20
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aliexpress'e ürün yüklemeye başladım. Gelen ilk siparişi sizinle paylaşacağım.

    hocam ürünleri stok yapıyor musunuz?
  • 27-07-2021, 23:56:08
    #21
    Çok kargo çok kazanç değildir.
  • 28-07-2021, 03:01:38
    #22
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aliexpress'e ürün yüklemeye başladım. Gelen ilk siparişi sizinle paylaşacağım.

    Umarız sizin için güzel olur. Hangi kargo firmaları ile yurt dışı satış için çalışıyorsunuz? Kargo firması seçimini siz mi yapıyorsunuz aliexpress zorunlu olarak belirlediği firmalar mı var? TR de olduğu gibi iade durumlarında kargo ücretini satıcı ödüyor
  • 28-07-2021, 08:41:29
    #23
    Üyeliği durduruldu
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ürünleri stok yapıyor musunuz?
    Evet stoktan gönderim yapıyoruz.
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kargo çok kazanç değildir.
    Haklısınız.
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarız sizin için güzel olur. Hangi kargo firmaları ile yurt dışı satış için çalışıyorsunuz? Kargo firması seçimini siz mi yapıyorsunuz aliexpress zorunlu olarak belirlediği firmalar mı var? TR de olduğu gibi iade durumlarında kargo ücretini satıcı ödüyor
    Teşekkür ederim. Hocam aliexpressin cianio diye bir kargosu var. Standart navlun seçeneğini seçiyoruz. Kargo ücretini otomatik kendi ayarlıyor ülkelere göre. Aliexpress yurtiçi ve bir kargoyla daha çalışıyor. Sipariş geldiğinde yurtiçine teslim edilecekmiş. Ek 3-4 seçenek var o seçeneklerin içinde PTT kargo da mevcut.
  • 17-12-2021, 14:16:38
    #24
    Bilgiler için teşekkürler.

    Peki ilk başta nasıl bulundunuz? yani insanlar sizi nasıl keşfetti de bu kadar satış gerçekleşti? hiç reklam vermediniz mi?

    Ürününüz markalı mı?

    Eşim de kendi markasını çıkardı, gıda takviyesi ürünü var. Haliyle bu markayı ve ürünü kimse bilmiyor. Trendyol içerisinde reklam vermek durumunda kalıyoruz bazen etkili bazen değil. Satışlar artsa belki organik olarak büyüyecek ancak ilk satışlar çok önemli. Burada tavsiyeleriniz neler olur? Herkes için geçerli bi sorum

    Bir de dışarıdan facebook vs. trendyola yönlendirmek mantıklı mı sizce?
  • 18-12-2021, 00:38:26
    #25
    Üyeliği durduruldu
    spy1983 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler için teşekkürler.

    Peki ilk başta nasıl bulundunuz? yani insanlar sizi nasıl keşfetti de bu kadar satış gerçekleşti? hiç reklam vermediniz mi?

    Ürününüz markalı mı?

    Eşim de kendi markasını çıkardı, gıda takviyesi ürünü var. Haliyle bu markayı ve ürünü kimse bilmiyor. Trendyol içerisinde reklam vermek durumunda kalıyoruz bazen etkili bazen değil. Satışlar artsa belki organik olarak büyüyecek ancak ilk satışlar çok önemli. Burada tavsiyeleriniz neler olur? Herkes için geçerli bi sorum

    Bir de dışarıdan facebook vs. trendyola yönlendirmek mantıklı mı sizce?
    Hocam toplasan 2 kere reklam vermişimdir. Ürünlerimiz markalı değil fakat piyasadaki ürünlerin benzeri ürünler. Aynı ürün onlarda 120-130 bizde 60-70 tl müşteriler de bizden alıyor. Reklam verme taraftarı değilim. Ürünü zaten ucuz satarsanız her türlü satılır hocam. Ha reklamın faydası var mı tabii ki var. Şayet ürününüz buyboxta 1. sıradaysa ya da olumlu değerlendirmeleri varsa. Ürünleri yanlış göndermeyin. Müşteri ne istiyorsa onu gönderin. Yoksa iptal edin aksi halde kötü yorum yapıyorlar. Facebook'tan felan müşterileri trendyola yönlendirmek mantıksız. Web siteniz varsa oraya yönlendirin daha iyi.
  • 10-02-2022, 08:49:08
    #26
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam toplasan 2 kere reklam vermişimdir. Ürünlerimiz markalı değil fakat piyasadaki ürünlerin benzeri ürünler. Aynı ürün onlarda 120-130 bizde 60-70 tl müşteriler de bizden alıyor. Reklam verme taraftarı değilim. Ürünü zaten ucuz satarsanız her türlü satılır hocam. Ha reklamın faydası var mı tabii ki var. Şayet ürününüz buyboxta 1. sıradaysa ya da olumlu değerlendirmeleri varsa. Ürünleri yanlış göndermeyin. Müşteri ne istiyorsa onu gönderin. Yoksa iptal edin aksi halde kötü yorum yapıyorlar. Facebook'tan felan müşterileri trendyola yönlendirmek mantıksız. Web siteniz varsa oraya yönlendirin daha iyi.


    • Bol bol reklam verin özellikle kampanyasız dönemde sürekli vermeye çalışın
    • Nekadar görüntülenme + favori toplarsanız = Kampanyalı dönemde o kadar satış
    • Kategori ortalama komisyonum 3-4 çıkmakta aslında trendyol almıyor iyi komisyonu var > Kendin reklam versen fazla tutarları harcıyacaksın trendyol aldığı komisyonu aslında bir kısmını sana veriyor bazen tv reklamında çıkıyor ürünümüz ee adam bizden %1 komisyon alıyor
    • normal komisyonum %15 ben en çok ortalama komisyonda %9 gördüm ama genelde %3-4 dediğim gibi
    • Dilerseniz ürünü kampanya ürünü yapın fiyatını baya yükseksekten koyun sadece kampanyalar düşük komisyon ile satış yapabilirsiniz.
    • facebooktan, instagramdan trendyola yönlendirin çünkü siteniz iyi değilse müşteri kaçıyor bu yüzden güven sorunu yaşayınca trendyol öneririniz olsun müşteri kaçmasın
    • REKLAM VERİN VERİN VERİN geçen yıl askerdeydim(2020 için diyorum ) verememişler ben veriyorum planlı %450 artış oldu kargo çıkışı ciro demiyorum enflasyondan dolayı mantıksız olur
    • İnfluencere ürün gönderin sizi paylaşması yeterli ürün onun olsun
    • bütçeniz varsa influencer reklam verin
    eklemeler yapmak istedim iyi günler dilerim
  • 05-05-2022, 10:58:06
    #27
    güzel sağlıklı bilgiler. teşekkürler

    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Arkadaşlar trendyolda satış yapmaktayız. Ayakkabı, giyim, çanta vs satıyoruz. 40 günde 250'den fazla sipariş aldık. Yeterli mi değil mi bilmiyorum. Sıfırdan giren mağazalar için bence gayet iyi. Bildiğim şeyleri sizlerle paylaşacağım. Siz de bildiklerinizi şunu yaparsan daha iyi olur dediğiniz şeyleri bu konu altında toplayalım. Birbirimize yardımcı olalım.
    Öncelikle ürünleri, açıklamaları, görselleri vs dört dörtlük yapıp ürünleri trendyola attığımızı varsayıyorum. Ben ürünleri trendyola yükledikten sonra ya da önce ürün 100 tl ise bunu 120-130 tl yazıyorum.
    130 TL yazdıktan sonra ürünün ana fiyatı 100 ama %10 da indirim yapıp 90 a koyuyorum normal şartlarda trendyola. Fakat fiyatı 130 yazdığım için bunu 90 a çekmem lazım. 130 / 1,44 yapıyorum. Otomatik olarak ürün %44 indirimli görünüyor. Peki bu bana ne sağlıyor ?
    Ürün otomatik olarak sarı etiketli görünüyor. Bazen ilk yükleyip fiyat değiştirdiğimizde sarı etiket vermiyor. 1 hafta bekleyip değiştirdikten sonra da gelebiliyor sarı etiket. Sarı, turuncu ve kırmızı etiketler var. %44 indirim yaptığınızda yüksek ihtimalle size turuncu ya da kırmızı veriyor. Bunlar trafiği 3-4-8 kat artırıyor. Ürünün müşteriler tarafından görünürlüğü artıyor.
    Diğer bir taktik ise;
    Kendim indirim oluşturuyorum. Promosyonlar -> İndirim Oluştur kısmından. Trendyol kampanya yapıyor ya hani. Sepette %10-20-30-40 indirim diye. Baktınız sizin kategorinizde sepette indirim kampanyası yok. Hemen buradan kendiniz oluşturabiliyorsunuz. X ürünü alırsan y ürün şu fiyata, X ürünü al y öde gibi birçok ayar mevcut.
    Diğer bir taktik ise ürünün mevcut fiyatını yazdınız önceden eklediniz fiyatı değiştirmeden sarı turuncu etiket istiyorsunuz diyelim.
    Pusula'ya girip büyüme önerilerine giriyorsunuz. Orada ürünleriniz görünüyor. Kaç kişi tarafından görüntülendiği, kaç kişinin favoriye eklediği vs görünüyor. Oradan fav alan ürününüze indirim yaparsanız bunlar da satışınızı artırıyor. Orada sergilenen ürünlerinizden fiyatı 50 TL ise 40 a düşürürsen sarı, 30 a düşürürsen turuncu, 25 e düşürürsen kırmızı fırsat ürünü etiketi alıyorsunuz. O şekilde de satışlarınıza etkisi olacaktır.
    Bunları neden anlatıyorsun derseniz önceden de trendyoldan satış yapıyordum fakat böyle olaylar olduğunu bilmiyordum. Birçok arkadaşımızın da bunları bilmediğini ya da biliyorsa uygulamadığını düşünüyorum. Fazla bilgi göz çıkarmaz diyorum. Sizin de böyle taktikleriniz varsa paylaşabilirsiniz.
    Reklam olayına girmek istemiyorum ben. Çünkü reklam girdiğimde zarar ediyoruz. Reklamdan gelen ile reklama giden tutarı pek mantıklı bulmuyorum.