Hocam toplasan 2 kere reklam vermişimdir. Ürünlerimiz markalı değil fakat piyasadaki ürünlerin benzeri ürünler. Aynı ürün onlarda 120-130 bizde 60-70 tl müşteriler de bizden alıyor. Reklam verme taraftarı değilim. Ürünü zaten ucuz satarsanız her türlü satılır hocam. Ha reklamın faydası var mı tabii ki var. Şayet ürününüz buyboxta 1. sıradaysa ya da olumlu değerlendirmeleri varsa. Ürünleri yanlış göndermeyin. Müşteri ne istiyorsa onu gönderin. Yoksa iptal edin aksi halde kötü yorum yapıyorlar. Facebook'tan felan müşterileri trendyola yönlendirmek mantıksız. Web siteniz varsa oraya yönlendirin daha iyi.

- Bol bol reklam verin özellikle kampanyasız dönemde sürekli vermeye çalışın
- Nekadar görüntülenme + favori toplarsanız = Kampanyalı dönemde o kadar satış
- Kategori ortalama komisyonum 3-4 çıkmakta aslında trendyol almıyor iyi komisyonu var > Kendin reklam versen fazla tutarları harcıyacaksın trendyol aldığı komisyonu aslında bir kısmını sana veriyor bazen tv reklamında çıkıyor ürünümüz ee adam bizden %1 komisyon alıyor
- normal komisyonum %15 ben en çok ortalama komisyonda %9 gördüm ama genelde %3-4 dediğim gibi
- Dilerseniz ürünü kampanya ürünü yapın fiyatını baya yükseksekten koyun sadece kampanyalar düşük komisyon ile satış yapabilirsiniz.
- facebooktan, instagramdan trendyola yönlendirin çünkü siteniz iyi değilse müşteri kaçıyor bu yüzden güven sorunu yaşayınca trendyol öneririniz olsun müşteri kaçmasın
- REKLAM VERİN VERİN VERİN geçen yıl askerdeydim(2020 için diyorum ) verememişler ben veriyorum planlı %450 artış oldu kargo çıkışı ciro demiyorum enflasyondan dolayı mantıksız olur
- İnfluencere ürün gönderin sizi paylaşması yeterli ürün onun olsun
- bütçeniz varsa influencer reklam verin
eklemeler yapmak istedim iyi günler dilerim