• 26-07-2021, 09:36:41
    #10
    Aşı iğneleri kanatacak kadar derine girmiyorlar.
    Aşı vurulduğunuz yerde aşı iğneleri bitmiş farklı enjektörle vuruyor olabilirler.
    Ben 2 aşıyı da hiç ama hiç hissetmedim. Sivrisinek ısırığı kadar bile hissetmedim.
    Aşıdan sonra kanama devam ediyorsa kan sulandırıcı bir ilaç ya da yiyecek yemiş olabilirsiniz.
    Basit bir enjeksiyon sonrası pamuğu 1 dakika bastırırsanız kanama falan olmaması lazım.
  • 26-07-2021, 09:41:33
    #11
    El elden üstündür, el var vezir eder, el var rezil eder gibi tabirler yakışır.
  • 26-07-2021, 09:44:43
    #12
    Bu aşıları hissetmemeniz lazım normalde, sonradan ağrıyabilir ama yapılırken acı vermiyor.
  • 26-07-2021, 10:32:25
    #13
    Çok geçmiş olsun. Hemşire acemi sanırım. Ben iki doz oldum iki dozda da hemşireye vurdunuz mu? Diye sordum. O kadar hissettirmediler yani. Demek ki hemşireye göre değişiyor
  • 26-07-2021, 10:36:00
    #14
    Her insanın ağrı eşiği bir değil arkadaşlar. Hemen sağlık personeline sallamak yerine biraz da kendi bünyenize baksanız diyorum.
  • 26-07-2021, 10:37:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sizlik bir sorun yok aşıyı yapanın amatörlüğü.. Benim kardeşimde de sok çıkar yapmışlar 2-3 defa öyle aşıyı yapmışlar
  • 26-07-2021, 10:38:44
    #16
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her insanın ağrı eşiği bir değil arkadaşlar. Hemen sağlık personeline sallamak yerine biraz da kendi bünyenize baksanız diyorum.
    Bende sağlık çalışanayım ve ilk aşı oldugumda gram hissetmedim ama bu hemsire igneyi cok derine batırdı ve cok uzun tuttu konuyu açtığımdan beri kolum yanıyor ve acıyor.
  • 26-07-2021, 10:39:07
    #17
    Tamamen hemşirenin beceriksizliği 3 cm lik iğne ile bu kadar zarar verdiyse diğer büyük iğne ile ner yapmaz.