Aşı iğneleri kanatacak kadar derine girmiyorlar.
Aşı vurulduğunuz yerde aşı iğneleri bitmiş farklı enjektörle vuruyor olabilirler.
Ben 2 aşıyı da hiç ama hiç hissetmedim. Sivrisinek ısırığı kadar bile hissetmedim.
Aşıdan sonra kanama devam ediyorsa kan sulandırıcı bir ilaç ya da yiyecek yemiş olabilirsiniz.
Basit bir enjeksiyon sonrası pamuğu 1 dakika bastırırsanız kanama falan olmaması lazım.
Aşı mı olduk kan mı verdik?
16
●486
- 26-07-2021, 10:38:44Bende sağlık çalışanayım ve ilk aşı oldugumda gram hissetmedim ama bu hemsire igneyi cok derine batırdı ve cok uzun tuttu konuyu açtığımdan beri kolum yanıyor ve acıyor.FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2021, 10:39:07Tamamen hemşirenin beceriksizliği 3 cm lik iğne ile bu kadar zarar verdiyse diğer büyük iğne ile ner yapmaz.