Her insanın ağrı eşiği bir değil arkadaşlar. Hemen sağlık personeline sallamak yerine biraz da kendi bünyenize baksanız diyorum.
Bende sağlık çalışanayım ve ilk aşı oldugumda gram hissetmedim ama bu hemsire igneyi cok derine batırdı ve cok uzun tuttu konuyu açtığımdan beri kolum yanıyor ve acıyor.