Aşı iğneleri kanatacak kadar derine girmiyorlar.
Aşı vurulduğunuz yerde aşı iğneleri bitmiş farklı enjektörle vuruyor olabilirler.
Ben 2 aşıyı da hiç ama hiç hissetmedim. Sivrisinek ısırığı kadar bile hissetmedim.
Aşıdan sonra kanama devam ediyorsa kan sulandırıcı bir ilaç ya da yiyecek yemiş olabilirsiniz.
Basit bir enjeksiyon sonrası pamuğu 1 dakika bastırırsanız kanama falan olmaması lazım.