Merhabalar, 100₺ hatalı basimı ilk defa gördüğüm için şaşırdım ve tepkimi yorumda belirttim. Fakat yorumum "Forum kurallarına" aykırı olduğu gerekçesiyle kaldırılmış.
Şaşırdığımızı belirtmek suç mu ?
Ticari konu altına ürün veya satın alım ile alakalı sorularınız hariç yorumları genellikle kirlilik olmaması adına bırakmıyoruz. Konu sahibi siz de olsanız sizin için de geçerli bir durum. Kişi satış yaparken gelen farklı yorumlar kalabalığa sebep olmaktadır.
İyi forumlar.