Merhabalar, 100₺ hatalı basimı ilk defa gördüğüm için şaşırdım ve tepkimi yorumda belirttim. Fakat yorumum "Forum kurallarına" aykırı olduğu gerekçesiyle kaldırılmış.
Şaşırdığımızı belirtmek suç mu ?