• 23-07-2021, 01:42:46
    #10
    R10'da olan trafik, ticari hacim hangi internet sitesinde var? Kim bilmemnapar Alexa'yı... Coşkun Çetin'in de böyle düşündüğüne eminim.

    Alexa kolaylıkla manipüle edilebiliyor, toolbar kullanıcılarının çoğul hitine bakıyor temelde. Çok kolay ilk sıralara gelinir istenirse.
  • 23-07-2021, 07:49:21
    #11
    Donanımhaberden iyi durumdayız.
  • 23-07-2021, 08:56:47
    #12
    Administrator
    Yükseliyor muyuz? Düşüyor muyuz?
  • 23-07-2021, 09:45:06
    #13
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükseliyor muyuz? Düşüyor muyuz?
    Kaptan batıyoruz diye düşündükte , baktım yükseliyormuşuz..

    🤣
  • 23-07-2021, 14:21:36
    #14
    yürü be
    Coşkun Ronaldinho'yu Türkiye ye getirsin
  • 23-07-2021, 18:53:16
    #15
    Sadece 25 milyon euro bonservis odeniyor yetmez mi coskun hocam
  • 23-07-2021, 18:55:42
    #16
    Administrator
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 25 milyon euro bonservis odeniyor yetmez mi coskun hocam
    Bizim için R10’un ederinin para karşılığı yok. manevi ağırlığı daha fazla.
  • 23-07-2021, 18:57:21
    #17
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 25 milyon euro bonservis odeniyor yetmez mi coskun hocam
    Bonservisi yok yarım milyona kapatırız bu işi
  • 23-07-2021, 18:58:21
    #18
    Alexanın hala bir esprisi olduğunu düşünen kaldımı