bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece 25 milyon euro bonservis odeniyor yetmez mi coskun hocam
Bizim için R10’un ederinin para karşılığı yok. manevi ağırlığı daha fazla.