sahte uzaylı istilasına inanmayın biraz daha bilimsel kaynaklardan araştırarak küreselcilerin zombi kıyameti projesine hazır olun bence hocam
6 tane bilinen projeleri var. Ben konu başlığı çerçevesinde bu projeyi ifade ettim. Siz asıl Ermenistan'da planladıkları Metsamor nükleer santralindeki patlamaya hazır olun.
Son zamanlarda izlediğiniz yabancı film ve dizilerde kullanılan renklere çok dikkat edin. (3 renk: Kırmızı, Mavi, Sarı)
6 tane bilinen projeleri var. Ben konu başlığı çerçevesinde bu projeyi ifade ettim. Siz asıl Ermenistan'da planladıkları Metsamor nükleer santralindeki patlamaya hazır olun.
Son zamanlarda izlediğiniz yabancı film ve dizilerde kullanılan renklere çok dikkat edin. (3 renk: Kırmızı, Mavi, Sarı)
nufüs azaltmak için yapacakları son şeyin nükleer bi patlama olacağını düşünüyorum sakallıların derdi bizle dünyaya zarar vermemeye çalışıyorlar fikrimce
Az önce balkonda ilginç bir olay yaşadım. Gecenin sessizliğinde bir ses duymaya başladım. Baştan kulak çınlaması zannettim fakat değilmiş. Hani elektrik tellerinden, gerilim hatlarından ince bir ses gelir ya elektromanyetik bir cızırtı aynı onun gibi bir ses. Bir adım geri geliyorum ses kesiliyor, bir adım öne geliyorum ses başlıyor. Sanki manyetik bir frekansın ortasında kalmışım gibi. 15dk. Balkonda bir ileri bir geri sesi çözmeye çalıştım işin içinden çıkamadım.
Manyetik bir alan oluşmuş gibi geldiyseniz kendinizi gösterin deli ettiniz gece gece 😂
6 tane bilinen projeleri var. Ben konu başlığı çerçevesinde bu projeyi ifade ettim. Siz asıl Ermenistan'da planladıkları Metsamor nükleer santralindeki patlamaya hazır olun.
Son zamanlarda izlediğiniz yabancı film ve dizilerde kullanılan renklere çok dikkat edin. (3 renk: Kırmızı, Mavi, Sarı)
Az önce balkonda ilginç bir olay yaşadım. Gecenin sessizliğinde bir ses duymaya başladım. Baştan kulak çınlaması zannettim fakat değilmiş. Hani elektrik tellerinden, gerilim hatlarından ince bir ses gelir ya elektromanyetik bir cızırtı aynı onun gibi bir ses. Bir adım geri geliyorum ses kesiliyor, bir adım öne geliyorum ses başlıyor. Sanki manyetik bir frekansın ortasında kalmışım gibi. 15dk. Balkonda bir ileri bir geri sesi çözmeye çalıştım işin içinden çıkamadım.
Manyetik bir alan oluşmuş gibi geldiyseniz kendinizi gösterin deli ettiniz gece gece 😂
Az önce balkonda ilginç bir olay yaşadım. Gecenin sessizliğinde bir ses duymaya başladım. Baştan kulak çınlaması zannettim fakat değilmiş. Hani elektrik tellerinden, gerilim hatlarından ince bir ses gelir ya elektromanyetik bir cızırtı aynı onun gibi bir ses. Bir adım geri geliyorum ses kesiliyor, bir adım öne geliyorum ses başlıyor. Sanki manyetik bir frekansın ortasında kalmışım gibi. 15dk. Balkonda bir ileri bir geri sesi çözmeye çalıştım işin içinden çıkamadım.
Manyetik bir alan oluşmuş gibi geldiyseniz kendinizi gösterin deli ettiniz gece gece 😂
Konuyu okuyunca pek inanmadım ama az önce dışarıdan tuhaf sesler gelmeye başladı. Hadi hayırlısı
nufüs azaltmak için yapacakları son şeyin nükleer bi patlama olacağını düşünüyorum sakallıların derdi bizle dünyaya zarar vermemeye çalışıyorlar fikrimce
Size katılıyorum, o proje son seçenek gibi duruyor. Ancak, özel şahıslara ait milyon dolarlık yeraltı sığınaklarını unutmayın