• 16-07-2021, 03:33:38
    #1
    Dostlarım merhaba kısaca başlamam gerekirse lise dönemlerimden sevdiğim bir insan vardı ve hayatını sıçıp ettiğim kişi ve 3 yıl sonra bugün tekrardan karşılaştık ve 2 saat boyunca telefonla konuşmaya devam ettik , Anlamıyorum ondan sonra 6 ay boyunca sevgili olduğum 1 ay önce ayrıldığım kişi sonrasında 2 haftadır tanıştığım birisi ile yakınlaşma dönemine gelip 3 yıl önceki birisi ve ilk kişi diyebilirsem beni nasıl tekrardan kendine hoşlandırabiliyor acaba ;

    “Allah geciktiriyorsa, güzelleştiriyordur. Sabredin.”

    sözü bu insan için mi geçerleydi sanki bi oyunun içeresinde gibiyim.onu unuta bilmek için mi yaptım bilmiyorum...


  • 16-07-2021, 03:39:19
    #2
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Size yemin ederim Google üzerinde bu konuyu araştırırken şans eseri R10'a girerken bu konuyu gördüm.
    Gelin, sarılalım.
  • 16-07-2021, 03:41:42
    #3
    MedyaSenin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlarım merhaba kısaca başlamam gerekirse lise dönemlerimden sevdiğim bir insan vardı ve hayatını sıçıp ettiğim kişi ve 3 yıl sonra bugün tekrardan karşılaştık ve 2 saat boyunca telefonla konuşmaya devam ettik , Anlamıyorum ondan sonra 6 ay boyunca sevgili olduğum 1 ay önce ayrıldığım kişi sonrasında 2 haftadır tanıştığım birisi ile yakınlaşma dönemine gelip 3 yıl önceki birisi ve ilk kişi diyebilirsem beni nasıl tekrardan kendine hoşlandırabiliyor acaba ;

    “Allah geciktiriyorsa, güzelleştiriyordur. Sabredin.”

    sözü bu insan için mi geçerleydi sanki bi oyunun içeresinde gibiyim.onu unuta bilmek için mi yaptım bilmiyorum...


  • 16-07-2021, 03:47:33
    #4
    "Dostlarım merhaba kısaca başlamam gerekirse lise dönemlerimden sevdiğim bir insan vardı. Hayatına sıçıp ettiğim bir kişi, 3 yıl sonra bugün tekrardan karşılaştık ve 2 saat boyunca telefonla konuşmaya devam ettik. Anlamıyorum, ondan sonra 6 ay boyunca sevgili olduğum, 1 ay önce ayrıldığım kişi sonrasında, 2 haftadır tanıştığım birisi ile yakınlaşma dönemine gelip, 3 yıl önceki sevdiğim insan, ilk sevdiğim ve unuttuğum bu insan. Beni, nasıl tekrardan kendine hoşlandırabiliyor."

    Böyle daha okunaklı oldu hocam, garip bazen kötü şeyler insanların hayatında kalıcı bir yer edinebiliyor. Demek ki bu kişi sizi halen çok seviyor.
    Edit: son cümleye istinaden yazdım çünkü karşı da kişi sizden halen hoşlanıyor diye anladım.
  • 16-07-2021, 03:51:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    no girlfriend, just make money
  • 16-07-2021, 03:55:20
    #6
    Aşk bu kadar basit olamaz bir insan herkese aşık da olamaz, Aşk gerçekten çok farklı bir şey ne bileyim gördüğünde gerçekten gördüğünde kalbin bile farklı atar yada ne bileyim her gün rüyana falan girer "istemesen bile", aşk budur yani herkese aşık olamazsın.
  • 16-07-2021, 05:45:50
    #7
    beyninle aşık olmuyorsun kardeşim alt takımlar aşık oluyor
    • Pixery
    • Hygge
    • Gondor
    Pixery, Hygge ve Gondor bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 16-07-2021, 07:50:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyninle aşık olmuyorsun kardeşim alt takımlar aşık oluyor