"Dostlarım merhaba kısaca başlamam gerekirse lise dönemlerimden sevdiğim bir insan vardı. Hayatına sıçıp ettiğim bir kişi, 3 yıl sonra bugün tekrardan karşılaştık ve 2 saat boyunca telefonla konuşmaya devam ettik. Anlamıyorum, ondan sonra 6 ay boyunca sevgili olduğum, 1 ay önce ayrıldığım kişi sonrasında, 2 haftadır tanıştığım birisi ile yakınlaşma dönemine gelip, 3 yıl önceki sevdiğim insan, ilk sevdiğim ve unuttuğum bu insan. Beni, nasıl tekrardan kendine hoşlandırabiliyor."
Böyle daha okunaklı oldu hocam, garip bazen kötü şeyler insanların hayatında kalıcı bir yer edinebiliyor. Demek ki bu kişi sizi halen çok seviyor.
Edit: son cümleye istinaden yazdım çünkü karşı da kişi sizden halen hoşlanıyor diye anladım.