Dostlarım merhaba kısaca başlamam gerekirse lise dönemlerimden sevdiğim bir insan vardı ve hayatını sıçıp ettiğim kişi ve 3 yıl sonra bugün tekrardan karşılaştık ve 2 saat boyunca telefonla konuşmaya devam ettik , Anlamıyorum ondan sonra 6 ay boyunca sevgili olduğum 1 ay önce ayrıldığım kişi sonrasında 2 haftadır tanıştığım birisi ile yakınlaşma dönemine gelip 3 yıl önceki birisi ve ilk kişi diyebilirsem beni nasıl tekrardan kendine hoşlandırabiliyor

acaba ;
Allah geciktiriyorsa, güzelleştiriyordur. Sabredin.
sözü bu insan için mi geçerleydi sanki bi oyunun içeresinde gibiyim.onu unuta bilmek için mi yaptım bilmiyorum...