• 13-07-2021, 13:43:29
    #37
    kaynağida ekleseydiniz
    iyidi
  • 13-07-2021, 13:52:29
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Serdarcan97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaynağida ekleseydiniz
    iyidi
    ne kaynağını ekleyeceğim hocam, Twitter'a girip görebilirsiniz
  • 13-07-2021, 13:58:28
    #39
    Atatürk’e düşman olup da Türk’e dost olan yoktur. Çünkü Atatürk Asya’dan Akdeniz’e bir kısrak başı gibi uzanan Türk Milletinin mavi gözlü bozkurtudur.
  • 13-07-2021, 14:04:06
    #40
    Psikolojide çok basit bir kavram vardır, ilgi çekmek için yapılan davranışları görmezden gelmeniz gerekir.

    Çünkü olumlu ya da olumsuz her tepki bir pekiştireçtir ve bu davranışın tekrar etmesine neden olur.

    Çocuğunuz için de aynısı geçerlidir, bir çocuk ilgi çekmek için, kucak için ağlıyorsa ağlamaktan bayılsa bile hiç kızmamanız, hiç gülmemeniz hiç bir duygu ve tepki vermemeniz gerekir.

    Kızmanız, bağırmanız, gülmeniz, konuşmanız bir tepkidir ve çocuk ağlamasının işe yaradığını düşünür ve yeterince ağlamadığı için istediğini alamadığına inanır, daha çok ağlar, daha çok bağırır.

    Bu çocuk kadar beyni olmayan kansızlar için de aynısı geçerlidir, bölücü hainler için de aynısı geçerlidir.

    Bunların amacı ilgi çekip fikirlerini gündeme taşımak. Görmezden gelin, yokmuş gibi davranın hiç bir tepki vermeyin.

    Siz bunlara sövdüğünüzde, buraya gelip konu açtığınızda sadece bu adamların değirmenine su taşıyorsunuz.

    Siz bunlara sövdükçe, konu açtıkça, bu meseleyi başkalarına anlattıkça bu adamlar doğru yolda olduklarına inanacak, ve daha şiddetli daha sık tekrarlayacaklar.

    Eğer bunu yapan komşunuzsa, iş arkadaşınızsa, tanıdığınız bir adamsa polisi çağırıp Atatürk'ü koruma kanunundan işlem yaptıracaksınız.

    Yok bu adamlar kim tanımıyorsanız, şikayet edip hesap soramayacaksanız, buraya gelip konu açıp bu adamların reklamını yapmayın, bu adamların organizasyonunun bir parçası olmayın.
  • 13-07-2021, 14:20:12
    #41
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojide çok basit bir kavram vardır, ilgi çekmek için yapılan davranışları görmezden gelmeniz gerekir.

    Çünkü olumlu ya da olumsuz her tepki bir pekiştireçtir ve bu davranışın tekrar etmesine neden olur.

    Çocuğunuz için de aynısı geçerlidir, bir çocuk ilgi çekmek için, kucak için ağlıyorsa ağlamaktan bayılsa bile hiç kızmamanız, hiç gülmemeniz hiç bir duygu ve tepki vermemeniz gerekir.

    Kızmanız, bağırmanız, gülmeniz, konuşmanız bir tepkidir ve çocuk ağlamasının işe yaradığını düşünür ve yeterince ağlamadığı için istediğini alamadığına inanır, daha çok ağlar, daha çok bağırır.

    Bu çocuk kadar beyni olmayan kansızlar için de aynısı geçerlidir, bölücü hainler için de aynısı geçerlidir.

    Bunların amacı ilgi çekip fikirlerini gündeme taşımak. Görmezden gelin, yokmuş gibi davranın hiç bir tepki vermeyin.

    Siz bunlara sövdüğünüzde, buraya gelip konu açtığınızda sadece bu adamların değirmenine su taşıyorsunuz.

    Siz bunlara sövdükçe, konu açtıkça, bu meseleyi başkalarına anlattıkça bu adamlar doğru yolda olduklarına inanacak, ve daha şiddetli daha sık tekrarlayacaklar.

    Eğer bunu yapan komşunuzsa, iş arkadaşınızsa, tanıdığınız bir adamsa polisi çağırıp Atatürk'ü koruma kanunundan işlem yaptıracaksınız.

    Yok bu adamlar kim tanımıyorsanız, şikayet edip hesap soramayacaksanız, buraya gelip konu açıp bu adamların reklamını yapmayın, bu adamların organizasyonunun bir parçası olmayın.
    Anlatmaya çalıştığım tamamen buydu işte.
  • 13-07-2021, 14:21:48
    #42
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .d ? büyük oyunu görmüşsünüz
    onlarca kere yapıldı oltalama denir buna.
    bu olayın çıkış sebebi balkanlar.
    konu derin anlatsam yine anlamayacaksınız çünkü tw de be okusanız inanırsınız.

    üzgünüm ama bu tuzağa düşmeyi bırakın
  • 13-07-2021, 15:11:16
    #43
    Atatürk'ü sevmeyenlerin destekledikleri Atatürk'ün kurduğu her şeyi yıkarak sevmediklerini çok iyi belli ediyorlar.
  • 13-07-2021, 17:05:00
    #44
  • 13-07-2021, 19:41:39
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Atatürk bir siyasi kişilik değildir. Türkiye Cumhuriyeti Devletinin kurucusu ve bir Osmanlı/Türk komutanıdır.