• 13-07-2021, 12:08:29
    #19
    Bırakın kendilerince eğlensinler. Bu zavallı kişilere laf anlatmak, anlatmaya çalışmak boşa vakit kaybıdır.
  • 13-07-2021, 12:08:50
    #20
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasi konu açmak yasaklanmıştı bilginiz olsun.
    Siyasi konuyla alakası nedir hocam?

    Herhangi bir partiyi vs. vs. etkileyen bir olay mı bu olay?
  • 13-07-2021, 12:08:53
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Şu konuyu artık silecek misiniz? Böyle konular görmek istemiyorum. Burası siyaset programı mı yoksa webmaster forumu mu?
  • 13-07-2021, 12:09:32
    #22
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin kurucu hakkında yapılan kötülemeyi duyurmak siyaset mi?
    Ne oldu yani yazınca, yazan gerzeklerin fikirleri mi değişti? Tam tersi amaçlarına ulaşmış oluyorlar. Ben muhatap bile olmam bu konuda. 2 yazar bakar kimse cevap vermiyor keser sesini. Siz böyle gündem yapınca daha çok gaza geliyorlar nasıl olsa rahatsız ediyoruz diye. Kale almayacaksın. Söyler söyler susar.
  • 13-07-2021, 12:12:01
    #23
    Bu oyuna kanıyorsunuz ya pes...
    Biz ne desek boş klavye başında insanlar sizi yönetiyor
  • 13-07-2021, 12:12:50
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Typhonus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklından zorun mu var derken? Gerizekalı veya anlayış yoksunu musunuz? Sizin gibi insanlar var oldukça bu ülke her daim gerileyecek.
    Ahahahahaha ne alakası var lütfen açıkla bana çok merak ediyorum, Atatürk ile siyasetin ne alakası var ?
  • 13-07-2021, 12:12:53
    #25
    Mustafa Kemal Atatürk siyasi bir kişiliğin yanı sıra aynı zamanda bir yazar, asker ve bir öğretmendir. Siyaset hayatının bir parçasından oluşmuştur.

    Hayatını milletine adamış bir karakterdir, sevmeyenler olabilir lakin saygısızlık yapmak kanı bozuklara yakışan bir harekettir.
  • 13-07-2021, 12:14:14
    #26
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu oyuna kanıyorsunuz ya pes...
    Biz ne desek boş klavye başında insanlar sizi yönetiyor
    .d ? büyük oyunu görmüşsünüz
  • 13-07-2021, 12:17:17
    #27
    Neden bu twitteri ciddiye alıyor insanlar anlamıyorum. Paneli bağlıyor adam Ayşeyi seviyorum diye tt yapıyor gündem yapıyor. Önemli olan şu. O dediğiniz hakaret edenlere bu ülkede yaptırım var mı? Yok. O zaman belki bu sandıkta herkes daha doğru karar verir. Herkese iyi forumlar.