• 12-07-2021, 20:28:25
    #1
    seneler önce facebookta dolaşırken duvarıma oyun almak istiyorum ücretsiz yazmıştım. Sonra birisi bana PM atıp oyunu ücretsiz olarak verebileceğini söylemişti. Ama tek bir şey gerekiyordu oda annemin telefonuna gelen kodu o kişiye vermemdi adam yolluyor ben söyluyorum ama bu kodlar işe yaramadı diyordu. 6 kez yaptık bu işlemi sonra ben olmuyor boşver diyip bırakmıştım adam beni mahkeme kağıtlarıyla tehdit etmişti (sahteymiş) yapacaksın dedi 3 kez daha yaptık sonra her yerden engelledim adamı facemi dondurdum bi baktık ay sonu annemin telefon faturası 482 TL annem bana o zaman iyi bi azar çekmişti bi süre hiç internete girmemiştim
  • 12-07-2021, 20:29:41
    #2
    Bende küçükken löseve bağış yapmıştım fazla kızılmamıştı fakat niye habersiz yaptın diye sorulmuştu
  • 12-07-2021, 20:30:10
    #3
    Bende annemin telefonunu alır, gizlice bombom denen oyuna para yatırırdım.. Ay sonu fatura 500 TL gelince hayatımın azarını yemiştim..
  • 12-07-2021, 20:30:34
    #4
    leaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende küçükken löseve bağış yapmıştım fazla kızılmamıştı fakat niye habersiz yaptın diye sorulmuştu
    bende keşke loseve vermiş olsaydım gittim şerefsizin birine verdik çocuk aklımızla
  • 12-07-2021, 20:30:40
    #5
    😂😂 Bende 8 yaşındayken annemin telefonuna oyun yüklüyordum ücretsiz falan yazıyordu meğersem üyelik almışım ay sonu geldi fatura 300 tl gelmişti çok kötü kızmışlardı 😂
  • 12-07-2021, 20:30:50
    #6
    Hocam affet çok güldüm
  • 12-07-2021, 20:31:05
    #7
    Teyzemin telefonuna 30-40 tl ye oyun aldıydım,dolandırılmadım ama bu da böyle bir anım. Tabi o zaman 30-40 tl çok para.
  • 12-07-2021, 20:32:41
    #8
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam affet çok güldüm
    ne affettmesi hocam bende yazarken güldum gülucuklerden belli zaten hala güluyorum
  • 12-07-2021, 20:35:15
    #9
    Benimde ilk dolandırma hikayem benzer. 2005 falandı internet kafeye gidip telefon uygulamalarini indirirdim. Bir siteye girdim telefon uygulamalarını indirmek için telefon ve sms istedi bende saf gibi girdim. Eve geldim akşam telefonla uğraşırken telefonumdan peş peşe kontorler çekilmeye başlandı. Sanırım zararım 150 lira falandı