Benimde ilk dolandırma hikayem benzer. 2005 falandı internet kafeye gidip telefon uygulamalarini indirirdim. Bir siteye girdim telefon uygulamalarını indirmek için telefon ve sms istedi bende saf gibi girdim. Eve geldim akşam telefonla uğraşırken telefonumdan peş peşe kontorler çekilmeye başlandı. Sanırım zararım 150 lira falandı