tecnoclouds mağdurları için hukuki süreç!
31
●1.854
- 05-07-2021, 02:32:30Şöyleydi böyledi, ucuz etin yahnisi demeyi bırakıpta neler yapacağımız konusunda canı yanmamış arkadaşların burayı sohbet yerine çevirmesinler lütfen. Hukuk sürecine bende girebilirim bu konu altında ana başlığı daimi güncellerseniz iyi olur ayrıca. Azureye domaini park edilmişleri reg fiyatından toplu başvuru yapsak olur mu? mağdur çok olunca sesimizi duyarlar diye düşünüyorum.
- 05-07-2021, 13:22:07Hocam öncelikle selamlar sürekli ucuz domainden bahsediyorsunuz siz ve diğer arkadaşlar sesimi çıkarmayım diyorum ama ben mesela alan adını içindeki lisanslarla birlikte devir aldım. Bu konuda benim suçum ne oluyor acaba? Genelleme yapmayın lütfen herkes bir şekilde patladı.thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2021, 13:41:53TeknoClouds konuları tek başlık altında yapılmaktadır. Alttaki linkten devam edebilirsiniz.
https://www.r10.net/off-topic/287472...r-basligi.html
