Şöyleydi böyledi, ucuz etin yahnisi demeyi bırakıpta neler yapacağımız konusunda canı yanmamış arkadaşların burayı sohbet yerine çevirmesinler lütfen. Hukuk sürecine bende girebilirim bu konu altında ana başlığı daimi güncellerseniz iyi olur ayrıca. Azureye domaini park edilmişleri reg fiyatından toplu başvuru yapsak olur mu? mağdur çok olunca sesimizi duyarlar diye düşünüyorum.