• 02-07-2021, 22:08:50
    #1
    Yaklaşık 1 senedir aynı lafı eden tiptir. Geçen sene mayıs ayında nakitte olan iki arkadaşıma araba aldırdım. Şu an yüzde 100 kârdalar. Keza kendimde öyle.

    Araba alanlar belirli bir kesim. Onlarda maaşları arttığında ya da faizler inince gidip arabasını alıyor. Araba kolay satılan bir ürün. Eve olan talebin kısıtlı kalmasının sebebi bu. 100Binlik arabayı 98e koy aynı gün gider ama evi yüzde 10-15 aşağısına da koysan ne zaman gideceği belli değil.

    O yüzden herkes hem yatırımlık hem de binmek için araba alıyor.
  • 02-07-2021, 22:09:48
    #2
    Ekşinin travmaları
  • 02-07-2021, 22:11:02
    #3
    Platin üye
    Araba fiyatları yakında düşecek, pandemi bitti üretim hızlanır fiyatlar düşer
    ( ciddiye almayın he )
  • 02-07-2021, 22:11:24
    #4
    Dolar olmuş 9 lira araba alınmaz bu zamanda
  • 02-07-2021, 22:15:25
    #5
    Türkiye Cumhuriyeti'nde bir şeyin fiyatı yükseldiği zaman asla düşmez bunu hala anlayamadık..
  • 02-07-2021, 22:18:02
    #6
    Çıkacak. Düşmesi şuan için söz konusu bile olamaz.
  • 02-07-2021, 22:18:36
    #7
    2 gün önce ile bugün arasında volkwagen grubunda 30-50 binden fazla zam mevcut
  • 02-07-2021, 22:20:09
    #8
    Araba ne zaman lüks değilde ihtiyaç olarak devlet görür o zaman indirim olur harici olmaz, en boş 1.0 jantsiz arabada bile %98 vergi var...
  • 02-07-2021, 22:22:09
    #9
    Bekirjimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önce ile bugün arasında volkwagen grubunda 30-50 binden fazla zam mevcut
    Bakmadım ama o kadar yoktur bence. Ancak Ford Focus ve seat leon'lar da 10 bin civarı bir yükseliş söz konusu. Diğer araçlar ise bayram yaklaştıkça prim yapacaklar. Dün 186 bin TL'ye satmış olduğumuz 2017 model Ford Focus'u ilandan kaldıramadik 198 bin TL teklif geldi araca