Yaklaşık 1 senedir aynı lafı eden tiptir. Geçen sene mayıs ayında nakitte olan iki arkadaşıma araba aldırdım. Şu an yüzde 100 kârdalar. Keza kendimde öyle.

Araba alanlar belirli bir kesim. Onlarda maaşları arttığında ya da faizler inince gidip arabasını alıyor. Araba kolay satılan bir ürün. Eve olan talebin kısıtlı kalmasının sebebi bu. 100Binlik arabayı 98e koy aynı gün gider ama evi yüzde 10-15 aşağısına da koysan ne zaman gideceği belli değil.

O yüzden herkes hem yatırımlık hem de binmek için araba alıyor.