• 30-12-2008, 23:05:44
    #1
    Asosyel sosyal olmayan. Sosyal olmak için napmamız gerekiyor
  • 30-12-2008, 23:14:44
    #2
    PC başından kalkacan, arkadaşlarınla takılacan, ortamlara girecen.
    düzgün bir iş sahibi olacan.
  • 30-12-2008, 23:16:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayarın Başından Kalk Yeterli Bu Hafta içi bunu ben yapıcam
  • 30-12-2008, 23:18:48
    #4
    bilgisayar başından kalkınca sosyalmi olmuş oluyorum
  • 30-12-2008, 23:20:58
    #5
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana gibi güzel Türkçe yazacan onun dediklerinin hepsini de yapacaksın
    gidip bi kafeye oturacaksın arkadaşlarınla hoş-beş edecek güzel vakit geçireceksin
    kafeden anlayışın internet kafe olmasın ama
  • 30-12-2008, 23:22:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayar başından kalkınca sosyalmi olmuş oluyorum
    sen bilgisayarın başından kalk gerisi geliyor ama harcamalar %500 Artıyor
  • 30-12-2008, 23:25:19
    #7
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deli_dana gibi güzel Türkçe yazacan onun dediklerinin hepsini de yapacaksın
    gidip bi kafeye oturacaksın arkadaşlarınla hoş-beş edecek güzel vakit geçireceksin
    kafeden anlayışın internet kafe olmasın ama
    biz zaten arkadaşlarla haftada 1-1 defa bi nargile kafe olsun normal kafe olsun gidiyoruz kafeye gitmediğim günler full bilgisayar sosyalleşmeyi bende çok büyük bişey sanıyordum
  • 30-12-2008, 23:32:42
    #8
    Sosyallikte bu yıl sınırları aştım sanıyorum tavsiye ederim. Günde 1 saat ya giriyorum ya girmiyorum internete artık. İnternetide aramıyorum. Ve bu bana mutluluk veriyor. Sizde uzaklaşmaya çalışın, hayata ve çevrenize bakın. Ortamlara girin. Pc ile öldürmeyin hayatı. Mutlaka buradan kazanıyorsunuz bazılarınız ama yaşamadıktan sonra kazansanızda o mutluluktan mahrum kalıyorsunuz.
  • 30-12-2008, 23:34:07
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sinema, tiyatro, konser, bar, disco, cafe.......

    Arkadaşlarınla ve ailenle daha fazla vakit geçir, her şeyden önemlisi kendine daha fazla zaman ayır.. Kendin için zevk alarak yaşa.. Mesela git bir kafeye, al nescafeni kitabını oku manzaraya karşı..

    Arkadaşlarınla buluş sinemaya gidin, kızlı erkekli.. Sonra konseri var barı var discosu var..

    Ailenle gezmesi var tozması var..

    Tabi abartıp 7 günün 6 günü gezmeye kalkarsan cep delik cepken delik hesabı..