deli_dana gibi güzel Türkçe yazacan onun dediklerinin hepsini de yapacaksın
gidip bi kafeye oturacaksın arkadaşlarınla hoş-beş edecek güzel vakit geçireceksin
kafeden anlayışın internet kafe olmasın ama
biz zaten arkadaşlarla haftada 1-1 defa bi nargile kafe olsun normal kafe olsun gidiyoruz kafeye gitmediğim günler full bilgisayar

sosyalleşmeyi bende çok büyük bişey sanıyordum