Sosyallikte bu yıl sınırları aştım sanıyorum tavsiye ederim. Günde 1 saat ya giriyorum ya girmiyorum internete artık. İnternetide aramıyorum. Ve bu bana mutluluk veriyor. Sizde uzaklaşmaya çalışın, hayata ve çevrenize bakın. Ortamlara girin. Pc ile öldürmeyin hayatı. Mutlaka buradan kazanıyorsunuz bazılarınız ama yaşamadıktan sonra kazansanızda o mutluluktan mahrum kalıyorsunuz.