• 01-07-2021, 19:32:35
    #1
    Şuan gitme imkanınız olsa hangi ülkeye giderdiniz?(yaşamak için) neden o ülke?
  • 01-07-2021, 19:33:05
    #2
    abd
    Kültürel açıdan, abd kültürüyle büyüdüm, dinlediğim şarkılar, küçüklükte çizgi filmler, izlediğim filmler, hatta beslenme düzenimin yarısı bile abd kültürüne ait.
    diğer: dünyanın en büyük ekonomisi, başka yabancı dil bilmiyorum
  • 01-07-2021, 19:33:15
    #3
    Kutsal topraklara
  • 01-07-2021, 19:33:35
    #4
    Abd yada işviçre
  • 01-07-2021, 19:34:02
    #5
    Avustralya. Her şeyden uzakta kendi çapında yaşayan ülke.
  • 01-07-2021, 19:34:31
    #6
    Her gün aynı konular,artık baydım

    Norveç vs olabilir
  • 01-07-2021, 19:35:38
    #7
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gün aynı konular,artık baydım

    Norveç vs olabilir
    Hocam hiç görmedim bende fikir edinmeye çalışıyorum 😂
  • 01-07-2021, 19:37:36
    #8
    Yeni Zelanda
  • 01-07-2021, 19:37:49
    #9
    isveç bu sıcaklarda iyi gelir serin serin ohh