Şuan gitme imkanınız olsa hangi ülkeye giderdiniz?
22
●321
- 01-07-2021, 19:32:35Şuan gitme imkanınız olsa hangi ülkeye giderdiniz?(yaşamak için) neden o ülke?
- 01-07-2021, 19:33:05abd
Kültürel açıdan, abd kültürüyle büyüdüm, dinlediğim şarkılar, küçüklükte çizgi filmler, izlediğim filmler, hatta beslenme düzenimin yarısı bile abd kültürüne ait.
diğer: dünyanın en büyük ekonomisi, başka yabancı dil bilmiyorum - 01-07-2021, 19:35:38Hocam hiç görmedim bende fikir edinmeye çalışıyorum 😂ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle