Şuan gitme imkanınız olsa hangi ülkeye giderdiniz?
22
●321
- 01-07-2021, 19:38:12Avustralya da yaşamak isterdim satın alma gücü refahı oldukça iyi insanlar 1 günlük çalışma ücreti ile bilgisayar veya 1 aylık çalışma bedelinde araba dahi alabiliyor.
Hiç bir ırk din dil ayrımı yok.
Geçen yıl sorulsa isveç derdim ama araştırmamın sonunda kendi halkı çok yalnız yaşamız ve hayatını öyle devam ediyor.
Biz burada komşumuzu görmeyince bir şey mi oldu diye sorarken kimse kimseyi görmüyor.
Evet ekonomi konusunda yine çok iyi ama o yüzden avustralyayı tercih ediyorum.
Adamlar mutlu ve suç oranı en düşük ülkelerden birisi
https://www.youtube.com/watch?v=-OWFe-Pv7Kg - 01-07-2021, 19:40:08https://driveandlisten.herokuapp.com/ lauterbrunnen seçeneğini seçin orada yaşamak isterdim
- 01-07-2021, 19:47:40Köy dediğin böyledir işte, bizim köyler ya hayvan kokusundan geçilmiyor ya da abd texas gibi çorak araziden.Ezertas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 19:50:11Aynen hocam kimse kimseye karışmaz tamamen temiz hava güzel ortamcagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
