RX VEGA 11 ile valorant oynanırmı ?
8
●61
- 29-06-2021, 20:13:06Merhaba ekran kartsız bir bilgisayar var elimde RX VEGA 11 GRAFİK işlemcisini kullanıyor ... amd ryzen 3400g nin bir grafik apusu bunla valorant oynanır mı ?
- 29-06-2021, 20:16:14enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 gb ram var gskill 3600 mhz 8x2 evet
ben az gören bir insanım tam anlamıyorum ama 2 tane ram var "bu bilgisayar " kısmındada 16 gb ram gözüküyor
- 29-06-2021, 20:17:07blindmanthe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=TQ49pwKNNr0
bu videodan net fikir edinebilirsin hocam - 29-06-2021, 20:20:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok rahat oynarsınız. Bu APU küçümsenecek bir APU değil. İş bilgisayarımda da vega 11 mevcut, oldukça memnunum. Ofiste de artık Ryzen serisi işlemci olan bilgisayarları tercih ediyoruz, intele göre daha ucuz ve daha performanslı.
- 29-06-2021, 20:20:20SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işlemciyi çok zorluyormu ? yani ömrünü kısaltırmı ? ne zamandır öyle kullanıyorsunuz ? - 29-06-2021, 21:59:13knk bir şey söliyim mi laptop ta 940m var oynuyordum ama bu pcye geçince kill almaya başladım bilmiyorum ekipman farkı galiba 165 hz 1 ms acer monitör var ... birde 16 gb ram varSlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekran kartı yok ama görme engelliler derneğinin çıkma mıkma bir ekran kartını bulayım pcye takarım
belki
ben az gören bir insanım tam anlamıyorum ama 2 tane ram var "bu bilgisayar " kısmındada 16 gb ram gözüküyor
