• 29-06-2021, 20:13:06
    #1
    Merhaba ekran kartsız bir bilgisayar var elimde RX VEGA 11 GRAFİK işlemcisini kullanıyor ... amd ryzen 3400g nin bir grafik apusu bunla valorant oynanır mı ?
  • 29-06-2021, 20:14:52
    #2
    8+8 Dual channel ram var ise çok rahat oynarsınız bence
  • 29-06-2021, 20:16:14
    #3
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8+8 Dual channel ram var ise çok rahat oynarsınız bence

    16 gb ram var gskill 3600 mhz 8x2 evet ben az gören bir insanım tam anlamıyorum ama 2 tane ram var "bu bilgisayar " kısmındada 16 gb ram gözüküyor
  • 29-06-2021, 20:17:07
    #4
    blindmanthe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 gb ram var gskill 3600 mhz 8x2 evet ben az gören bir insanım tam anlamıyorum ama 2 tane ram var "bu bilgisayar " kısmındada 16 gb ram gözüküyor

    https://www.youtube.com/watch?v=TQ49pwKNNr0
    bu videodan net fikir edinebilirsin hocam
  • 29-06-2021, 20:19:00
    #5
    Benim kullandığım sistem bu ben gayet güzel oynuyorum sadece arada sırada bi fps sorunu yaşıyorum oda günde 1 dk felan baska bir sıkıntım yok suanlık.
  • 29-06-2021, 20:20:01
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok rahat oynarsınız. Bu APU küçümsenecek bir APU değil. İş bilgisayarımda da vega 11 mevcut, oldukça memnunum. Ofiste de artık Ryzen serisi işlemci olan bilgisayarları tercih ediyoruz, intele göre daha ucuz ve daha performanslı.
  • 29-06-2021, 20:20:20
    #7
    SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kullandığım sistem bu ben gayet güzel oynuyorum sadece arada sırada bi fps sorunu yaşıyorum oda günde 1 dk felan baska bir sıkıntım yok suanlık.

    işlemciyi çok zorluyormu ? yani ömrünü kısaltırmı ? ne zamandır öyle kullanıyorsunuz ?
  • 29-06-2021, 20:22:56
    #8
    7 Temmuzda Sparis vermişim 1 Sene olmuş yani 1 senedir hiç bir sorun yaşamadım ama valorantı 2 3 aydır oynuyorum . Ekran kartı almayıda düşünüyorum araştırıp.
  • 29-06-2021, 21:59:13
    #9
    SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    7 Temmuzda Sparis vermişim 1 Sene olmuş yani 1 senedir hiç bir sorun yaşamadım ama valorantı 2 3 aydır oynuyorum . Ekran kartı almayıda düşünüyorum araştırıp.
    knk bir şey söliyim mi laptop ta 940m var oynuyordum ama bu pcye geçince kill almaya başladım bilmiyorum ekipman farkı galiba 165 hz 1 ms acer monitör var ... birde 16 gb ram var
    ekran kartı yok ama görme engelliler derneğinin çıkma mıkma bir ekran kartını bulayım pcye takarım belki