SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


7 Temmuzda Sparis vermişim 1 Sene olmuş yani 1 senedir hiç bir sorun yaşamadım ama valorantı 2 3 aydır oynuyorum . Ekran kartı almayıda düşünüyorum araştırıp.
knk bir şey söliyim mi laptop ta 940m var oynuyordum ama bu pcye geçince kill almaya başladım bilmiyorum ekipman farkı galiba 165 hz 1 ms acer monitör var ... birde 16 gb ram var
ekran kartı yok ama görme engelliler derneğinin çıkma mıkma bir ekran kartını bulayım pcye takarım belki