• 28-06-2021, 13:17:24
    #19
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha öncesinde Instagram'da denedik fakat verim alamadık
    1 veya 2 video ile hemen Keşfet tarzı zirveye çıkarım beklentisinde olursanız sonuç hüsran olur.

    r10 forum ilgili kategorilerde sosyal medya izlenme/hit arttırma yöntemleri 20-30 TL satanlar var. Hastag olsun, açıklamalar olsun bunları kullanmakta önemli.
    • Ortam güzel görünmeli. (Zaten bir imalatçı ortamı temiz olmalı.)
    • Sosyal medya veya firma ismi baskılı 1-2 tane önlük yaptırtın,
    • Işık konusu önemli. Gerekirse bir elektrikçiden geçici spot alıp kullanırsınız.
    • Çekimlerde titreme veya kötü açılar olduğunda izlenmiyor. Tripod kullanırsınız.
    Benden bu kadarlık.
    Hayırlı işler.
  • 28-06-2021, 14:29:47
    #20
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel konu. Bunu bir de evde yapılabilecek ölçülerle anlatmanızı bekliyoruz, biz dondurma satmıyoruz

    https://www.youtube.com/watch?v=am9E...k%C4%B0%C3%A7i

    Bu videoyu izledikten sonra markete gidip alması daha kolay gelmişti Video 8 dk ama 2 gün falan sürüyor yemeye hazır olması.
  • 28-06-2021, 14:50:21
    #21
    bunun yanık tatlı kokulu olanlarını yapabiliyor musunuz sanırım keçi sütüyle filan oluyor onlar çok lezzetli ya
  • 28-06-2021, 14:52:25
    #22
    Üyeliği durduruldu
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun yanık tatlı kokulu olanlarını yapabiliyor musunuz sanırım keçi sütüyle filan oluyor onlar çok lezzetli ya
    merhaba, yanık dondurma antalya yöresine özgüdür. Burada denedik fakat tutulmadı, şahsen bende beğenmedim
  • 28-06-2021, 19:54:15
    #23
    Whatsapp:
    Eve gelirken 150kg inek sütü alır mısın lütfen?
  • 28-06-2021, 22:45:44
    #24
    Eski üsül çalışıyorsun aromadan dondurma olmaz koyucağın meyveyi gerçekten alıp yapman gerekir Salep konusu ve pişirim konusu farklılık gösterebilir
  • 28-06-2021, 22:59:06
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ademposeidon33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski üsül çalışıyorsun aromadan dondurma olmaz koyucağın meyveyi gerçekten alıp yapman gerekir Salep konusu ve pişirim konusu farklılık gösterebilir
    Allah'a şükür kazancım fazlası ile iyi, eskiden vaz geçmemek lazım, 3 tane dükkanımız var. Sevgiler
  • 26-07-2021, 11:11:54
    #26
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'a şükür kazancım fazlası ile iyi, eskiden vaz geçmemek lazım, 3 tane dükkanımız var. Sevgiler
    allah daha çok versin