• 26-06-2021, 10:00:30
    #1
    - Nasılsınız ey halkım?
    - Haliniz vaktiniz yerinde mi?
    - Memnun olmadığınız bir durum var mı?
    - Şu şöyle olsa daha iyi olur dediğiniz ne var?

    Bu konuda siyasi polemik yapmak kesinlikle yasaktır. Mevcut yöneticimiz Sn. Recep Tayyip Erdoğan olduğu için sorular onun ağzından gibi düşünün. Bu konu sadece r10 üyelerinin düşüncelerini paylaşabilmesi amacıyla açılmıştır. Lütfen suistimal etmeyiniz... 🙏😊
  • 26-06-2021, 10:01:48
    #2
    İyi değiliz dediğimizde ;
    Terörist , fetöcü , dhkpc , tikko ve mlkpci olmayacaksak iyi değiliz.
  • 26-06-2021, 10:01:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl bir cevap bekliyorsunuz?
  • 26-06-2021, 10:02:14
    #4
    Şunu söylemek isterd
  • 26-06-2021, 10:02:17
    #5
    Doğru giden ne var ki? Millet açlıkla ve işsizlikle uğraşıyor.
  • 26-06-2021, 10:03:51
    #6
    Merhaba, bana kısaca "terörist" diyebilirsiniz(!)
    • Argonaut
    Argonaut bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2021, 10:04:06
    #7
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu söylemek isterd
    Hocam niye konuşma yarıda ka
  • 26-06-2021, 10:04:09
    #8
    Susma hakkımı kullanmak istiyorum ☺️
  • 26-06-2021, 10:04:11
    #9
    tayyip bey silivri neden soğuk ?