- Nasılsınız ey halkım?
- Haliniz vaktiniz yerinde mi?
- Memnun olmadığınız bir durum var mı?
- Şu şöyle olsa daha iyi olur dediğiniz ne var?
Bu konuda siyasi polemik yapmak kesinlikle yasaktır. Mevcut yöneticimiz Sn. Recep Tayyip Erdoğan olduğu için sorular onun ağzından gibi düşünün. Bu konu sadece r10 üyelerinin düşüncelerini paylaşabilmesi amacıyla açılmıştır. Lütfen suistimal etmeyiniz... 🙏😊