• 24-06-2021, 21:41:14
    #2
    • Candogancan
    • Espanol
    Candogancan ve Espanol bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2021, 21:42:17
    #3
    Amaç ne, boyamada ki ?
  • 24-06-2021, 21:44:34
    #4
    Bu elemanın kafasından sorunu mu var? Oradaki yorumumu paylaşayım "O köpek kopay değil kardeşim, kangal kırması. Kopaylar av köpeği türüdür. Hayvanın kafasını boyamışsın. Elini kolunu kesseydin daha iyiydi. Köpeklerin eli ayağı burnudur. Mahvetmişsin. Oldu olacak iki xenon far birde altından neon led geçir tam olsun. "
  • 24-06-2021, 21:47:14
    #5
    Bir de üstad felan yazmışlar. Ulan 20 yaşında velet, bulup iyice döveceksin böylelerini. Yeter artık be arkadaş bırakın şu masum canların peşini. Hayvan hakları yasasını çıkartmayanlar Kanal İstanbul çevresindeki arsaları satın almakla meşgul!
  • 24-06-2021, 21:50:28
    #6
    amaç?
  • 24-06-2021, 22:44:14
    #7
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amaç?
    Hiçbir fikrim yok açıkçası
  • 24-06-2021, 22:47:29
    #8
    Bunu çeken kişi net bir şekilde Embesilmiş...
    Köpeğin kafasını boyamak yerine , kendi beyninin içini temizleseymiş insana daha yakın bir mahluk olabilirmiş.
  • 25-06-2021, 07:11:09
    #9
    Candogancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaç ne, boyamada ki ?
    Yorumlara ürpersin diye yaptım yazmış