• 21-06-2021, 14:12:10
    #1
    İYİ Parti'li Meclis Üyesi Taylan Yıldız: "7,900 TL'lik bir iPhone'dan; APPLE'ın kazancı 2765 TL, Hükümetin vergi kazancı 7,634 TL."
  • 21-06-2021, 14:15:34
    #2
    Az bile yakışır devletime 1K yeter Apple'a.
  • 21-06-2021, 14:16:47
    #3
    7900₺ iphone kaldı mı ya
  • 21-06-2021, 14:18:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Taylan abimiz yine konuşmuş. Keşke kendisini buraya da davet edebilsek...
  • 21-06-2021, 14:21:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7900₺ iphone kaldı mı ya
    abartma istersen hocam 11 aldım daha yeni
  • 21-06-2021, 14:31:21
    #7
    Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7900₺ iphone kaldı mı ya
    Vergisiz hali