• 12-06-2021, 21:59:12
    #1
    İlk R10 Kazancım İle Aldıklarım
  • 12-06-2021, 21:59:50
    #2
    Vaay ben Pringles alıp yemiştim
  • 12-06-2021, 22:00:33
    #3
    Ben kullanıcı adı degistirip platin üyelik almıştım :O
  • 12-06-2021, 22:00:45
    #4
    Ben bizimkilere yemek ısmarlamıştım 😀
  • 12-06-2021, 22:01:39
    #5
    Gelen para borçlara gittiği için henüz göremedik bişey
  • 12-06-2021, 22:02:24
    #6
    akosetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bizimkilere yemek ısmarlamıştım 😀
    İyi aile çocuğu
  • 12-06-2021, 22:02:43
    #7
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaay ben pringles alıp yemiştim
    😂😂😂
  • 12-06-2021, 22:03:26
    #8
    Ben bisikletim için harcamıştım
    Şu an aldım iki gözümün çiçeğini
    • UzmanTarih
    UzmanTarih bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2021, 22:03:53
    #9
    Ben kripto borsasına atıp batırmıştım