• 12-06-2021, 22:21:19
    #19
    Güzel bir hatıra olmuş. Seneler sonra bakıp yadedersiniz
  • 12-06-2021, 22:25:52
    #20
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba ev beklerken daha güzel şeyler çıktı
    Teşekkür ederim
  • 12-06-2021, 22:26:12
    #21
    WPServis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir hatıra olmuş. Seneler sonra bakıp yadedersiniz
    Evet okudukça R10'u hatırlayacağım
  • 12-06-2021, 23:11:22
    #22
    Getirin 35/30 kampanyasından faydalanmıştım
  • 12-06-2021, 23:21:26
    #23
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hep para veren taraftım
    sevindim paralarım boşa gitmiyormuş
    umarım hep güzel yerlere harcanır
  • 12-06-2021, 23:22:18
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bisikletim için harcamıştım
    Şu an aldım iki gözümün çiçeğini
    Hangi model merak ettim bende de carraro şehir bisikleti var
  • 12-06-2021, 23:59:48
    #25
    Bende Babamın Kabrini Yaptırmıştım
  • 13-06-2021, 00:02:22
    #26
    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Babamın Kabrini Yaptırmıştım
    Başınız sağolsun.
  • 13-06-2021, 00:03:04
    #27
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağolsun.
    Allah razı olsun üstadım Allah razı olsun Allahım kimseyi babasız bırakmasın genç yaşta