• 09-06-2021, 22:03:34
    #1
    Merhabalar, yarın mi band 3 alalı iki yıl olacak ve garantisi bitecek. Bildiğiniz gibi 21-22 Haziran'da da Amazon prime day var. Belki indirimli olarak mi band 5 denk getirebilirim diye düşünüyorum. Sizce mi band 3'ten 5'e geçmek mantıklı mı? Eğer geçiş yaparsam iyi ki geçmişim be der miyim? Yoksa pek farkı da yok mu derim sizce ? Bir de benim mi band 3 aldığımda 11 Haziran'da mi band 4 tanıtıldı diğer yıl da yine 11 Haziran'da 5 tanıtıldı. Sizce bu 11 Haziran'da da 7 gelir mi?
  • 09-06-2021, 22:04:42
    #2
    Mi band 6 tavsiye ederim hocam
  • 09-06-2021, 22:05:10
    #3
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi band 6 tavsiye ederim hocam
    Prime day ile mi band 5 fiyatına iner mi acaba? Ve global versiyon mu?
  • 09-06-2021, 22:06:40
    #4
    Yeni model diye kampanya yaparlar diye düşünüyorum hocam.
  • 09-06-2021, 22:13:32
    #5
    Hocam hepsi buradada 170 tl ye denk getirdim kendime bir adet aldim eger ayni fiyata denk getirirsem 2 adet daha alacagim mi band 5
  • 09-06-2021, 22:15:36
    #6
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hepsi buradada 170 tl ye denk getirdim kendime bir adet aldim eger ayni fiyata denk getirirsem 2 adet daha alacagim mi band 5
    Hocam araştırsak denk gelir de ben daha çok amazondan almak istiyorum. Çünkü sattığı malın arkasinda duran bir firma. 3-5 fazla olsun temiz iş olsun bence

    Güncelleme: Memnun kaldığınızı belirterek önerdiğiniz icin teşekkür ederim bu arada ☺️ @muraatydn;
  • 09-06-2021, 22:23:29
    #7
    nmnkra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araştırsak denk gelir de ben daha çok amazondan almak istiyorum. Çünkü sattığı malın arkasinda duran bir firma. 3-5 fazla olsun temiz iş olsun bence

    Güncelleme: Memnun kaldığınızı belirterek önerdiğiniz icin teşekkür ederim bu arada ☺️ @muraatydn;
    Çevremdekilerde çok sevdi dedeme kardesime ve anneme alacam 3 oldu rakam 😅 tek kötü ya da eksik yanı diyim arayinca ordan konuşamıyoz stres kalp adım sayaci bildirim kaç kalori yaktigin ozellikle bisiklet suruyorsan bisiklet kilometresini falan ölçüyor mi band 3 de yapiyodur belki en sevdigim pai diye bisey var 100 yapmak icin ugrasiyorsun 100 yaparsan kalp ve damar hastaliklarini az geçiriyomuşsun ben 65 üstüne çıkamadım ama 100 olmasi icin çabalıyorum en başta sağlık için almani tavsiye ederim bu ozellikler mi band 3 de varmi bilmiyorum
  • 09-06-2021, 22:24:45
    #8
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevremdekilerde çok sevdi dedeme kardesime ve anneme alacam 3 oldu rakam 😅 tek kötü ya da eksik yanı diyim arayinca ordan konuşamıyoz stres kalp adım sayaci bildirim kaç kalori yaktigin ozellikle bisiklet suruyorsan bisiklet kilometresini falan ölçüyor mi band 3 de yapiyodur belki en sevdigim pai diye bisey var 100 yapmak icin ugrasiyorsun 100 yaparsan kalp ve damar hastaliklarini az geçiriyomuşsun ben 65 üstüne çıkamadım ama 100 olmasi icin çabalıyorum en başta sağlık için almani tavsiye ederim bu ozellikler mi band 3 de varmi bilmiyorum
    Mi band 3 bunun yanında kara düzen 😂 stres bende 999 çıkarsa sıkıntı 😂
  • 09-06-2021, 23:10:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kullandım. Bir süre sonra kayışı gevşedi. kolumdan düşürüp kaybettim. Aralarında pek bir fark olacağını sanmıyorum.