• 09-06-2021, 23:53:05
    #10
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandım. Bir süre sonra kayışı gevşedi. kolumdan düşürüp kaybettim. Aralarında pek bir fark olacağını sanmıyorum.
    Başınıza gelen durum çok ilginç gerçekten. Geçmiş olsun hcoam
  • 10-06-2021, 07:50:49
    #11
    Mi ban d 5 i 1 yıldır orjinal kayışı ile her gün tak çıkar yaparak kullanıyorum. En ufak bir gevşeme olmadı...
  • 10-06-2021, 08:47:48
    #12
    Bende neredeyse 1 aydır kullanıyorum, pili bütün özelliklerin açık olmasına rağmen (bildirim, titreşim, alarm, etkinlik, çağrılar, uyku düzeni) 8 günden fazla şarjı gidiyor, toplasan 3 veya 4 kere şarj etmişimdir.
  • 10-06-2021, 09:48:15
    #13
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende neredeyse 1 aydır kullanıyorum, pili bütün özelliklerin açık olmasına rağmen (bildirim, titreşim, alarm, etkinlik, çağrılar, uyku düzeni) 8 günden fazla şarjı gidiyor, toplasan 3 veya 4 kere şarj etmişimdir.
    Bilgilerini paylaştığın için teşekkür ederim ☺️
  • 10-06-2021, 12:18:42
    #14
    Honor band 5i ye de bakın hocam. Honor'un kayışı aynen saat kayışı gibi. Mi band da kayış hem hemen çıkıyor hem de uzun kollu bir şey giyince bir süre sonra cihaz kayış içinden çıkabiliyor. Honor bu konuda çok sağlam. Kayışlar cihaza geçmeli ve ekstra şarj aletine gerek yok. Kayışın bir ucunda usb çıkışı var. Powerbank a bile takıp şarj edebilirsiniz. Türkçe desteği yok ama ihtiyaç da duymuyorsunuz. Huawei Healt %100 Türkçe.
  • 10-06-2021, 14:29:12
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mi band 6 al almışken derim.
  • 10-06-2021, 15:41:23
    #16
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mi band 6 al almışken derim.
    Fiyatı şuan çok yüksek. Mi band 5 fiyatına düşerse olabilir