Gittigidiyor'da garip bir olay
16
●374
- 08-06-2021, 16:48:06hocam anneniz ürünleri paketlerken video çekti mi ?
şimdi ürün tekli satışı yaptıysanız tekli kargo göndermeniz doğrusu olan bu burada alıcı gerçekten mağdursa diyeceğim bir şey yok ama eğer mağdur değilse sanırım sistemden bir açık bulmaya çalışıp üçkağıtçılık yapmaya çalışıyor - 08-06-2021, 16:48:09Hocam yapısı nasıl çalışır bilmiyorum ancak, gittigidiyor da 2 ürün içinde ayrı kargo numaraları mı girildi de böyle bir talepte bulunabiliyor müşteri?
Sonuçta siz 2 ürün içinde aynı takip numaraları kargo bilgisini girince ikisinin de otomatik olarak teslim edildi olması gerekmez mi? - 08-06-2021, 16:49:37OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer müşteri Adet 2 yaptıysa aynı kargo ile gönderebilirsiniz.
Ancak müşteri bir ürünü sepete ekledi ödemesini yaptı.
Hemen ikinci ürünü sepete ekledi ödemesini yaptı.
Bu şekilde aldıysa tek kargo ile gönderemezsiniz.
2 adet kargo kodu oluştuğu için 2 kargo ile göndermeniz gerekliydi. - 08-06-2021, 17:06:05X kategoriye ait AYN RENKLERE sahip 2 farklı ürün eklenmiş. İkisi de aynı üye tarafından satın alınmış. Panelde grup gönderim kodu da yazıyordu hatta.OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Video çekmemiş zaten böyle bir şey aklımızdan bile geçmemiştir ki çok değişik bir taktik. Bizde sadece kargoya teslim ettiğimizde verilen kağıt var. Her iki ürüne de aynı kargo takip kodu girili ayrıca. Kesinlikle bende öyle düşünüyorum.silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki ürünü önce sağlam olsun diye ayrı şeffaf (şu patlayan şeylerle) paketlemiş sonra KARGO FİRMAsının büyük poşetine koymuş ikisini de öyle teslim etmiş görevliye. Her iki ürüne de AYNI kargo takip kodu girilmiş. G.gidiyor değişik bir ssiteme sahipMufugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alıcı ürünün birine onay vermiş diğerine vermemiş işte. Otomatik onay yok. Otomatik onay ancak sen onay hatırlat butonuna basacaksın eğer x süre içinde o onaylamazsa oluyor.
Toplu alımlarda grup gönderim kodu oluyor hocam o şekilde teslim etmiş kargoya hatta ikinci ürüne kargo görevlisi kodu girmemiş biz girmiştik diye hatırlıyorumOznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-06-2021, 17:14:54Hocam ürünü geri teslim almadığınızı söyleyin sizde. Sonuçta iade alabilmeniz için elinizde bir ürün olması gerek.karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alıcı ürünün birine onay vermiş diğerine vermemiş işte. Otomatik onay yok. Otomatik onay ancak sen onay hatırlat butonuna basacaksın eğer x süre içinde o onaylamazsa oluyor.