• 08-06-2021, 17:17:24
    #10
    Mufugo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ürünü geri teslim almadığınızı söyleyin sizde. Sonuçta iade alabilmeniz için elinizde bir ürün olması gerek.
    Laf anlatamıyorum ki zaten ona gitmeyen ürünün bana gönderilmesi gerekiyor bana gelen ürün yok.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün ne bilmiyorum ama bir tanesiyle iki tanesi arasında kargo desi farkı oluşmuyor mu? Belki oradan ispat durumu olabilir
    büyük bir şey değil hocam şekil itibariyle kül tablası gibi düşünebilirsiniz. Çok hafifler bunu da ekliyim
  • 08-06-2021, 17:20:30
    #11
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laf anlatamıyorum ki zaten ona gitmeyen ürünün bana gönderilmesi gerekiyor bana gelen ürün yok.



    büyük bir şey değil hocam şekil itibariyle kül tablası gibi düşünebilirsiniz. Çok hafifler bunu da ekliyim
    Hocam ben onu anladım zaten sizin bu durumu gittigidiyor'a anlatmanız lazım Ayrıca kargonuz ne olursa olsun belli bir ağırlığı olmak zorunda. Söylendiği gibi ürünlerin ağırlığı ile paket ağırlığı durumu kanıtlar nitelikte.
  • 08-06-2021, 21:03:34
    #12
    1x2 değilde
    1x1
    1x1 ürünleri tek kargo yapmak bu yüzden işte mantıklı değil
  • 09-06-2021, 10:47:33
    #13
    Hocam keşke tek tek verse idiniz bu arkadaşa bu fırsatı vermezdiniz
    Karşı taraf iyi niyetlidir diye düşünmek istiyorum ama kargonun birini alınca otomatikmen iki tane almış oluyor aynı pakette sonuçta.
    Umarım bir an önce çözülür hocam
  • 09-06-2021, 11:29:01
    #14
    Bir de diyorlar ki dol@ndırıcı satıcılar varmış. Tüketici haklarını suistimal etmeyi alışkanlık haline getirmiş yüzbinlerce dol@ndırıcı müşteri var. Ürünleri gönderirken kargoya içeriği adetli olarak beyan edin. 2 adet fritöz gibi. Böyle kendini uyanık zanneden hırsızların sayısı artmaya başladı. Dikkat edin. Elinizde delil varsa da dava açıp suç duyurusunda bulunun.
  • 09-06-2021, 11:50:02
    #15
    organikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke tek tek verse idiniz bu arkadaşa bu fırsatı vermezdiniz
    Karşı taraf iyi niyetlidir diye düşünmek istiyorum ama kargonun birini alınca otomatikmen iki tane almış oluyor aynı pakette sonuçta.
    Umarım bir an önce çözülür hocam

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de diyorlar ki dol@ndırıcı satıcılar varmış. Tüketici haklarını suistimal etmeyi alışkanlık haline getirmiş yüzbinlerce dol@ndırıcı müşteri var. Ürünleri gönderirken kargoya içeriği adetli olarak beyan edin. 2 adet fritöz gibi. Böyle kendini uyanık zanneden hırsızların sayısı artmaya başladı. Dikkat edin. Elinizde delil varsa da dava açıp suç duyurusunda bulunun.
    insan hayret ediyor gerçekten


    Sipariş sayfasında yer alan bilgilendirme :
    "Bu kodu kullanarak alıcının siparişindeki tüm ürünleri tek gönderi ile kargolayabilirsiniz. "
    "Aynı alıcının birden fazla ürün alması halinde ürünleri toplu olarak tek bir kargo ile gönderebilirsiniz.


    SSS sayfasından:
    Ürünleri Yurtiçi Kargo, Aras Kargo, MNG Kargo, Sürat Kargo veya PTT Kargo ile gönderecekseniz GGK kodunu kargo görevlisine iletiniz. Ürünler gönderildiğinde, kargo bilgileri sisteme otomatik olarak tanımlanacaktır. "
  • 09-06-2021, 11:53:29
    #16
    karahan29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan hayret ediyor gerçekten


    Sipariş sayfasında yer alan bilgilendirme :
    "Bu kodu kullanarak alıcının siparişindeki tüm ürünleri tek gönderi ile kargolayabilirsiniz. "
    "Aynı alıcının birden fazla ürün alması halinde ürünleri toplu olarak tek bir kargo ile gönderebilirsiniz.


    SSS sayfasından:
    Ürünleri Yurtiçi Kargo, Aras Kargo, MNG Kargo, Sürat Kargo veya PTT Kargo ile gönderecekseniz GGK kodunu kargo görevlisine iletiniz. Ürünler gönderildiğinde, kargo bilgileri sisteme otomatik olarak tanımlanacaktır. "
    hocam ADS 115 TL harca yazınız içinde sizle çalışmak isterim
  • 09-06-2021, 11:55:36
    #17
    organikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ADS 115 TL harca yazınız içinde sizle çalışmak isterim
    kupona ihtiyacınız olduğunda mesaj atmanız yeterli hocam bilgisayar başındaysam hızlı dönüş sağlarım