• 08-06-2021, 17:30:35
    #19
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 bin TL var annemin Ziraat hesabında. Tutturdu altın yükseliyor altın al diye. Ama bakıyorum bankaların altın fiyatlarında aşırı makas aralığı var. Alış ile satış arasında muazzam oynaklık söz konusu. En az makas aralığı Kuveyt Türk ve Türkiye Finans da. Ama Kuveyt Türk den çoğu kişi memnun değil. Türkiye Finans daha iyi gibi. Sizce uzun vadede altın hesabımı almak mantıklı olur yoksa reel altın alıp köşeye atmak mı?
    parayı binance aktarıyorsun hocam oradan usdt alıyorsun sonra pax alıyorsun pax=altınons aradaki makas falan da hikaye oluyor komisyonsuz mis gibi altın almış oluyorsun detay öğrenmek istersen pm atabilirsin.
  • 08-06-2021, 17:36:45
    #20
    Kesinlikle bankadan al reel daha büyük sıkıntı
  • 08-06-2021, 18:07:04
    #21
    yataydeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı binance aktarıyorsun hocam oradan usdt alıyorsun sonra pax alıyorsun pax=altınons aradaki makas falan da hikaye oluyor komisyonsuz mis gibi altın almış oluyorsun detay öğrenmek istersen pm atabilirsin.
    Hocam valla kripto konusuna hiç vakıf değilim. Detaylı pm alabilirim yinede.
  • 08-06-2021, 19:57:07
    #22
    Fiziki altın almanızı öneririm. En mantıklı yatırım, yanında olan yatırımdır.
  • 08-06-2021, 20:00:49
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ben 80k aldım altın hesabında duruyor. Makas oynuyor ama günün belirli saatlerinde piyasa ile aynı oluyor. Eve koysan için rahat olmayacak. 1000/2 kesiyor devlet. Yani 20k 40 tl vergi ödersin.
  • 08-06-2021, 22:23:50
    #24
    bizde düğünden gelen altınlarımızı evde tutuyorduk. ama hırsız girer korkusu ile teb firmasında birebir altın hs açtık. şimdi kafamız rahat he fiziksel isterseniz gibin bir bankadan kasa kiralayıp orada saklayın. dğier turlu çalınma riski mevcut.
  • 08-06-2021, 22:28:26
    #25
    eğer reel altını muhafaza edebileceksen makas aralığından dolayı reel i öneririm
  • 08-06-2021, 23:12:31
    #26
    en az makası vakıf katılım alıyor, hesap açabilirsin.
  • 08-06-2021, 23:17:29
    #27
    reelde fazla alınca 2-3 lira indirim yapabiliyorlar bankaya göre