22 bin TL var annemin Ziraat hesabında. Tutturdu altın yükseliyor altın al diye. Ama bakıyorum bankaların altın fiyatlarında aşırı makas aralığı var. Alış ile satış arasında muazzam oynaklık söz konusu. En az makas aralığı Kuveyt Türk ve Türkiye Finans da. Ama Kuveyt Türk den çoğu kişi memnun değil. Türkiye Finans daha iyi gibi. Sizce uzun vadede altın hesabımı almak mantıklı olur yoksa reel altın alıp köşeye atmak mı?
parayı binance aktarıyorsun hocam oradan usdt alıyorsun sonra pax alıyorsun pax=altınons aradaki makas falan da hikaye oluyor komisyonsuz mis gibi altın almış oluyorsun detay öğrenmek istersen pm atabilirsin.