• 05-06-2021, 12:15:07
    #1
    Yandex Zen kayıtla ilgili işlemleri gerçekleştirip en son mail attım ve bugün incelemeye alındığına dair mesaj geldi.

    Bu şekilde manuel incelenmesi çok samimi ya

    Karşındaki robot değil ve gerçek birisinin yazması farklı bir hissiyat.

  • 05-06-2021, 12:16:49
    #2
    Hocam samimi olmasının nedeni, Bizim ahmet abinin değilde Anastasia'nın cevaplaması olmasın sanki robot olması değil de Anastasia olması etkilemiş sizi İşin şakası haklısınız gerçekten önemli bir detay.
  • 05-06-2021, 12:18:25
    #3
    ozgurerdempolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam samimi olmasının nedeni, Bizim ahmet abinin değilde Anastasia'nın cevaplaması olmasın sanki robot olması değil de Anastasia olması etkilemiş sizi İşin şakası haklısınız gerçekten önemli bir detay.
    Türk milleti olarak direkt böylemi düşünmeliyiz hep

    Yok hocam inanın oradaki cevap yazan Hüsamettin olsa yine aynı etki olurdu
  • 05-06-2021, 12:27:57
    #4
    Anastasiya ablamızın manitası varmı acaba
  • 05-06-2021, 12:28:39
    #5
    Hocam ben muahbbet etmistim kendisi ile antalya'ya falan gelmiş. Anastasyia miydı tam hatirlamiyorum ama baya farklı bir his.
  • 05-06-2021, 12:33:23
    #6
    insolitax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben muahbbet etmistim kendisi ile antalya'ya falan gelmiş. Anastasyia miydı tam hatirlamiyorum ama baya farklı bir his.
    Hocam aran iyiyse bı söylede onaylasın bizim siteyi
  • 05-06-2021, 13:15:40
    #7
    Merhaba
    Sizin basvurunuzu aldik. Yakin zamanda cevapla size donecegiz. Eğer başvuru konusu ile ilgili eklemek istediğiniz birşey varsa bu maile cevap yazin.

    Rusca yazan kisim hocam
  • 05-06-2021, 13:39:50
    #8
    Yiqit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Sizin basvurunuzu aldik. Yakin zamanda cevapla size donecegiz. Eğer başvuru konusu ile ilgili eklemek istediğiniz birşey varsa bu maile cevap yazin.

    Rusca yazan kisim hocam
    Evet hocam ilk otomatik olarak geliyor o cevap. Onu sağ tıklayıp Türkçe'ye cevir deyip okumustum. Yinede teşekkürler
  • 05-06-2021, 13:41:43
    #9
    Sorun hocam ; У тебя есть парень)) sevgilin var mı