ozgurerdempolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam samimi olmasının nedeni, Bizim ahmet abinin değilde Anastasia'nın cevaplaması olmasın sanki robot olması değil de Anastasia olması etkilemiş sizi İşin şakası haklısınız gerçekten önemli bir detay.
Türk milleti olarak direkt böylemi düşünmeliyiz hep

Yok hocam inanın oradaki cevap yazan Hüsamettin olsa yine aynı etki olurdu