Böyle adamlarda gram akıl yok. Ufak bir hikaye anlatayım.
Ben ve 4 arkadaşım geçen sene erciyes dağına tamamen yaya bir şekilde çıkalım dedik.
Yavaştan dağın eteklerine geldiğimiz de bu şiveye benzer bir adam geldi.
Siz kimsiniz, buralar da ne yapıveriyonuz vs laflar yapmaya başladı.
Elimizde ki telsizi görüp (kendi aramızda komedi olsun diye aldık) siz necisiniz diye saçma sapan espiriler yapmaya başladı.
En sonunda sizin ananız babanız yok mu (yaşlar 20-30) diye saçma sapan konusunca bizim arkadaşlar linç edeceklerdi zor tuttum.
Oraya iniş yapan adama polis gibi hesap soran adam da bir aklını sorgulasın.
Psikopatın birisine bunları der başı belaya girer. Yerliler bunları hiç düşünemiyor