• 29-05-2021, 20:22:27
    #10
    Benim de tarlam var ve benim tarlama bu şekilde turist inse misafir gibi davranır evime davet ederim. Bu nasıl bir davranış şeklidir arkadaş. Bi dövmediği kalmış adamları. Hele de üsluba bir bak.
  • 29-05-2021, 20:26:22
    #11
    Kayda değer İLGİNÇ olan bişey göremedim. saçma sapan yorumlar yazmayada gerek yok. yorum yapmak için yorum yapmayın lütfen.
  • 29-05-2021, 20:32:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Amma boş yapmış.