• 28-05-2021, 22:07:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ortaklık neden bozuluyor biliyor musunuz?
    Üçüncü kişi dışarıdan müdahaleyle girdiği zaman. Yani işlere karışıp ortaklardan birini fitlediği zaman. Kadın ya da erkek bu bir eş olabiliyor, bazen bir dost(!), bazen de kişinin kendi şeytanı. Bunları bertaraf edemeyenler yani iradesizler ortaklık kurmamalı.
  • 28-05-2021, 23:16:41
    #11
    Böyle bir işiniz varsa kesinlikle ortaklık tavsiye etmiyorum. 15 yıllık arkadaşımla yaptığımız ve çok iyi giden işimizi tartışmalar ve anlaşmazlıklar sonucu bitirdik. Eş-dost-akraba-yabancı bundan sonra kesinlikle düşünmem kendi fikrim.