Böyle bir işiniz varsa kesinlikle ortaklık tavsiye etmiyorum. 15 yıllık arkadaşımla yaptığımız ve çok iyi giden işimizi tartışmalar ve anlaşmazlıklar sonucu bitirdik. Eş-dost-akraba-yabancı bundan sonra kesinlikle düşünmem kendi fikrim.