• 28-05-2021, 16:49:54
    #10
    KPSS de tek bir oturuma girenlerin sayısı çok azdır. Hepsine (3 oturuma) giren bir aday 270 TL ödüyor. 2 tanesi 180.

    3'ü 90 TL bile olsa pahalı, o ayrı konu. Özel kolejlerle yarışıyorlar.
  • 28-05-2021, 16:58:08
    #11
    Ben hep 90 liralık sınava giriyorum.
  • 28-05-2021, 17:02:55
    #12
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hep 90 liralık sınava giriyorum.
    😃😃😃🤣
  • 28-05-2021, 17:06:20
    #13
    Çikolata üreticisi fiyat artırmak yerine gramaj azaltıyor mesela. ÖSYM de sınav fiyatını artırmak yerine soru sayısını azaltabilir.
  • 28-05-2021, 17:32:53
    #14
    ÖSYM zaten çok kâr eden bir kurum. https://t24.com.tr/haber/osym-baskan...edilmis,845998
  • 28-05-2021, 19:40:41
    #15
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çikolata üreticisi fiyat artırmak yerine gramaj azaltıyor mesela. ÖSYM de sınav fiyatını artırmak yerine soru sayısını azaltabilir.
    😃😃🤣
    Bu arada öğretmenlik için girenler toplamda 335 TL ödüyormuş 🤔
  • 28-05-2021, 19:47:49
    #16
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😃😃🤣
    Bu arada öğretmenlik için girenler toplamda 335 TL ödüyormuş 🤔
    Her KPSS'de 335 TL toplasam, ben de çok öğretmen atamazdım. Altın yumurtlayan tavuk kesilir mi? 🤗
  • 28-05-2021, 19:50:05
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim bildiğim kadarıyla oturum başına 100TL alınıyor. Çoğu kişi 3 oturuma da katıldığı için 300TL demiş. Daha geçtiğimiz haftalarda DGS için (ki tek oturum) 150TL ödedim. Sınava mı giriyoruz kurbanlığa mı belli değil.
  • 28-05-2021, 21:10:29
    #18
    90 TL ödedim oturum başı. Alan yoktu 180 TL(Öğretmenlik-Özel eğitim)... 2 oturumluk sınav için ciddi bir ücret. Allah durumu olmayanlara yardım eylesin.