KPSS de tek bir oturuma girenlerin sayısı çok azdır. Hepsine (3 oturuma) giren bir aday 270 TL ödüyor. 2 tanesi 180.
3'ü 90 TL bile olsa pahalı, o ayrı konu. Özel kolejlerle yarışıyorlar.
Kpss parası 300 tl mi olmuş ?
18
●361
- 28-05-2021, 17:32:53ÖSYM zaten çok kâr eden bir kurum. https://t24.com.tr/haber/osym-baskan...edilmis,845998
- 28-05-2021, 19:40:41😃😃🤣mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada öğretmenlik için girenler toplamda 335 TL ödüyormuş 🤔 - 28-05-2021, 19:47:49Her KPSS'de 335 TL toplasam, ben de çok öğretmen atamazdım. Altın yumurtlayan tavuk kesilir mi? 🤗Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2021, 19:50:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim bildiğim kadarıyla oturum başına 100TL alınıyor. Çoğu kişi 3 oturuma da katıldığı için 300TL demiş. Daha geçtiğimiz haftalarda DGS için (ki tek oturum) 150TL ödedim. Sınava mı giriyoruz kurbanlığa mı belli değil.