KPSS de tek bir oturuma girenlerin sayısı çok azdır. Hepsine (3 oturuma) giren bir aday 270 TL ödüyor. 2 tanesi 180.

3'ü 90 TL bile olsa pahalı, o ayrı konu. Özel kolejlerle yarışıyorlar.