• 24-12-2008, 00:14:31
    #1
    Merhabalar..

    Uzun bir süre oldu Beycan isminde birisi vardı, Ataşehir Lisesi'nin öğrenci portalı hakkında konuştuk ve işi aldım. Ancak ücreti baştan almama rağmen işi halen teslim edemedim, eski kullandığım msn adresimde kaldı onun adresi ve bu adresime de malesef giremiyorum..

    Eğer tanıyanınız varsa ulaşabilir mi bana? r10'da üyeliği vardı, nickini hatırlayamıyorum, umarım görür kendisi. Her geçen gün çok daha ayıp olmakta, bir türlü bulamadım adresini arkadaşın.
  • 24-12-2008, 00:25:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    isim soyisim verirsen kolay bulursun tanıyan birisi çıkar..
  • 24-12-2008, 00:39:26
    #3
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isim soyisim verirsen kolay bulursun tanıyan birisi çıkar..
    Sadece ismi kaldı aklımda. Genç yaşta bunadık mı ne..
  • 24-12-2008, 01:09:05
    #4
    niye işi teslim edemedin? ben tanımıyorum
  • 24-12-2008, 18:27:37
    #5
    Ulaşamıyor schreck.
  • 24-12-2008, 21:03:10
    #6
    bende msni vardı dzin için çalışmıştım ataşehir lisesi için msni bir kurcalaştırayım.
  • 24-12-2008, 21:39:47
    #7
    ibr4him saolsun hallettim.

    Teşekkürler. (:
  • 24-12-2008, 22:34:09
    #8
    önemli değil.