Merhabalar..
Uzun bir süre oldu Beycan isminde birisi vardı, Ataşehir Lisesi'nin öğrenci portalı hakkında konuştuk ve işi aldım. Ancak ücreti baştan almama rağmen işi halen teslim edemedim, eski kullandığım msn adresimde kaldı onun adresi ve bu adresime de malesef giremiyorum..
Eğer tanıyanınız varsa ulaşabilir mi bana? r10'da üyeliği vardı, nickini hatırlayamıyorum, umarım görür kendisi. Her geçen gün çok daha ayıp olmakta, bir türlü bulamadım adresini arkadaşın.
Beycan - ataşehir lisesi.. Tanıyan var mı?
7
●556
- 24-12-2008, 00:39:26Sadece ismi kaldı aklımda. Genç yaşta bunadık mı ne..kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2008, 21:03:10bende msni vardı dzin için çalışmıştım ataşehir lisesi için msni bir kurcalaştırayım.